سگ مولد

فروش سگ مولد

فروش سگ مولد

در سرتاسر اینترنت، آگهی‌هایی درباره سگ‌ها و توله‌های تازه متولد شده برای فروش، وجود دارد. خواه به دنبال توله سگ های کوچک، نژادهای توله سگ های مینیاتوری یا سگ های مسن تر باشید، احتمالاً نژاد و اندازه توله سگ مورد علاقه خود را در بین ۱۳۰۰۰۰ سگ و توله سگ قابل قبول در سراسر کشور پیدا خواهید کرد.

معیار و قیمت گذاری فروش سگ مولد

– نژاد سگ مولد
– سن
– ظاهر سگ مولد
– سلامت و نوع رفتار

چه نژاد سگی را می خواهید بفروشید؟ نزاد سگ با کیفیتی را انتخاب کنید که محبوب و پر تقاضا باشد. خرید و فروش سگ مولد، می تواند گزینه خوبی باشد.

برخی از محبوب ترین نژادهای سگ

– گلدن رتریورها
– ژرمن شپرد
– پودل ها
– بولداگ فرانسوی
– بیگل ها
– یورکشایر تریر
– بوکسورها

فروش سگ مولد، بیشتر به منظور شروع یک تجارت و کسب و کار پرورش سگ ایجاد می شود. برای بسیاری از دوستداران سگ، شغلی که حول محور حیوانات است، گزینه ایده آلی به نظر می رسد. اگر تجربه‌ای در پرورش و فروش سگ مولد، دارید و می‌خواهید سگ‌های باکیفیتی تولید کنید و نژاد آن‌ها را تقویت می‌کند، راه‌اندازی یک تجارت پرورش سگ و فروش سگ مولد، ممکن است فرصتی ارزشمند باشد. به عنوان صاحب یک تجارت پرورش سگ، هر روز زمان زیادی را با سگ های خود می گذرانید.

اگر عاشق سگ هستید، فروش سگ مولد، یک تجربه فوق العاده ارزشمند است. از تبلیغات فروش خود گرفته تا در نظر گرفتن خریداران احتمالی، ممکن است متوجه شده باشید که چیزهای زیادی در این فرآیند وجود دارد.

نحوه تعیین قیمت، جهت فروش سگ مولد

هنگام تصمیم گیری برای تعیین قیمت برای فروش سگ مولد، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.

– ابتدا میانگین قیمت بازار را برای نژاد سگ مولد خود در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا قیمت پایه را برای سگ مولد خود تعیین کنید.

– هنگام ارائه فاکتور جهت فروش سگ مولد، هر گونه مراقبت های دامپزشکی که سگ مولد دریافت کرده است، از جمله چکاپ اولیه، واکسیناسیون، آزمایش شرایط ژنتیکی و غیره را ذکر کنید.

– کیفیت ساختار سگ مولد عامل دیگری است که به تعیین قیمت آن کمک می کند. آیا سگ مولد شما با کیفیت، پرورش یافته یا صرفاً کیفیت در حد حیوان خانگی را دارد؟ سگ مولد با کیفیت عالی، بالاترین قیمت ها را به دست می آورند، در حالی که فروش سگ، به عنوان حیوان خانگی، معمولاً با قیمت کمتری فروخته می شوند.

راههای تبلیغ برای فروش سگ مولد

– از طریق آگهی در روزنامه
– قرار دادن بروشور در تابلوی اعلانات کلینیک های دامپزشکی
– یک بروشور در فروشگاه‌های لوازم خانگی حیوانات خانگی( بت شاب)
– ازطریق تبلیغات در فضای مجازی
– استفاده از فیس بوک برای فروش سگ مولد
– فروش آنلاین سگ مولد

تبلیغات آنلاین برای فروش سگ مولد

این نوع آگهی به فروشندگان و پرورش دهندگان سگ دارای مجوز، اجازه می دهد تا روشی را برای فروش سگ مولد داشته باشند. شما می توانید جزئیات مربوط به فروش سگ مولد خود. را از جمله جنسیت، سن، اطلاعات مربوط به نژاد و همچنین جزئیات مربوط پزشکی و کارت واکسن را در تبلیغات خود استفاده کنید. اگر به دنبال فروش سگ مولد، هستید ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین، یک گزینه عالی است تا شانس خود را برای فروش سگ مولد خود، افزایش دهید. سگ های خود را بفروشید و برای آنها خانه جدیدی پیدا کنید.

تبلیغات برای فروش سگ مولد

یک راه بهتر برای فروش سگ مولد، استفاده از فروشگاه حیوانات خانگی است که با یک فروشگاه حیوانات خانگی محلی برای تبلیغ سگ مولد، همکاری کنید. اینکه فروشگاه حیوانات خانگی، به شما اجازه دهد یک روز در هفته، سگ مولد را به فروشگاه بیاورید تا مشتریان فروشگاه، در حین خرید از فروشگاه ، از سگ شما هم دیدن کنند و سبس مراحل فروش سگ مولد ، را در خارج از فروشگاه انجام دهید. یک فروشگاه ممکن است مایل به انجام این کار برای درصدی از فروش سگ مولد، باشد، یا صرفاً برای اینکه صاحبان حیوان خانگی بیشتری را جذب فروشگاه خود کند، این همکاری را با ما داشته باشد. این امر برای هر دوی شما یک برد-برد خواهد بود.

روش فروش سگ مولد

روش دیگری که برخی از پرورش دهندگان سگ، از آن استفاده می کنند، فروش سگ مولد، به فروشگاه های حیوانات خانگی است که سگ می فروشند. پت شاپ ها شهرت خوبی برای مراقبت صحیح از سگ ها دارند و همچنین انواع لوازم و تجهیزات جانبی سگ ها را هم دارند. بنابراین گزینه مناسبی برای فروش سگ مولد، هستند.

هر زمان که می خواهید برای فروش سگ مولد، تبلیغات را شروع کنید، توجه داشته باشید که توله سگ های شما باید حداقل تا ۸ هفتگی با شما باشند، تا به خوبی رشد اولیه خود را کرده باشند.

نوشته های مشابه