پت شاپ

غذای پانسیون سگ مهد

غذای پانسیون سگ مهد

غذای پانسیون سگ مهد

در پانسیون ما نگهداری سگ ها در کنار تامین غذای مقوی و کامل برای سگ های شما صورت می گیرد و به دلیل نیازهای غذایی سگ‌ها، هم ساختار دندان و هم سیستم روده آن‌ها غذای پانسیون سگ مهد با نیاز آن ها سازگار شده است. این موضوع به معنای این است که در شرایط عادی سگ‌ها می ‌توانند با خوردن ترکیبی از غذاهای گیاهی و حیوانی نیازهای غذایی خود را برآورده کنند و منبع پروتئین ها و چربی‌ها نسبت به کیفیت و قابلیت هضم این ترکیبات غذای پانسیون سگ مهد، اهمیت کمتری دارد.

در نتیجه غذای پانسیون سگ مهد آماده شده توسط ما با کیفیت بالا ارائه می شود. همچنین به دلیل اینکه سگ ‌ها می‌ توانند با رژیم غذایی متعادل سبزیجات تغذیه و رشد کنند ، با این حال، رژیم غذایی تمام گوشتی گاهی تعادل غذایی آن ها را به هم می ریزد و ما در ترکیبات غذای پانسیون سگ مهد به اندازه نیاز از آن استفاده می کنیم.

همانطور که تحقیقات کاربردی در زمینه دانش تغذیه سگ گسترش یافته است، امروزه مشخص شده ‌است که یک رژیم غذایی متعادل باید شامل مقدار مناسبی از مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و اسیدهای چرب خاص باشد و این مولفه‌ها در پخت غذای پانسیون سگ مهد رعایت می شود. این سینی غذای پانسیون سگ مهد شامل هویج، سیب زمینی، سینه مرغ، زبان و گوشت گوساله است که به شکل چرخشی و براساس نظر کارشناس تغییر می کند. نکته قابل تامل دیگر در آماده سازی غذای پانسیون سگ مهد، سن و نژاد سگ شما است که نیاز های غذایی آن را برآورده کند و البته مقادیر لازم در مراحل زندگی سگ متفاوت است.

با این همه، سگ‌ها برای تامین نیازهای انرژی خود، نیاز به استفاده از پروتئین ها و چربی ‌ها به عنوان منابع اولیه انرژی دارند و پانسیون ما می ‌تواند از کربوهیدرات‌ها برای تامین انرژی آن ها استفاده کند. سیستم گوارشی سگ آنزیم‌ هایی را تولید می ‌کند که مخصوص هضم نشاسته و قندها هستند و ما در طراحی غذای پانسیون سگ مهد، رژیم های غذایی با مواد واقعی، قابل هضم و کامل را انتخاب می کنیم و به شما اطمینان می دهیم که سگ های شما از نظر تغذیه دچار مشکلی نخواهند شد.

دلیل اصلی آن نیز کامل بودن و پخت و آماده سازی تخصصی غذای پانسیون سگ مهد است که با تجربه کارشناسان تغذیه حیوانات طراحی و آماده می شود. البته این نکته را هم در نظر داریم که اکثر سگ های بالغ، خانگی و عقیم شده نیاز به انرژی کمی دارند و غذای پانسیون سگ مهد باید حاوی تعداد نسبتا کمی کالری برای آن ها است.