پت شاپ

پت شاپ شمال تهران

پت شاپ شمال تهران

پت شاپ شمال تهران

در شمال تهران، افرادی که حیوانات خانگی دارند و به‌ دنبال لوازم مورد نیاز و ضروری برای حیوانات خانگی خود می‌گردند، می‌توانند به پت شاپ‌ معتبر ما که ساکن در شمال تهران می‌باشد، مراجعه کنند و از خدمات ما بهره ببرند. با توجه به ترافیک و زمان زیادی که باید صرف خرید لوازم حیوانات خانگی کرد، مراجعه به پت شاپ های موجود در نواحی دیگر شهر، سخت و وقت‌ گیر است؛ بهتر است برای صرفه جویی در زمان، یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی در نزدیک محل زندگی خود پیدا کرد. پت شاپ واقع در شمال تهران ما، مناسب برای افراد ساکن شمال تهران می‌باشد؛ علاوه‌ بر وقت‌ گیر بودن مراجعه به پت شاپ‌ هایی که در مکان های دیگر شهر قرار دارند، باید به این نکته نیز توجه کرد که گاهی نیاز سریع به یک پت شاپ داریم و باید اقلام ضروری و مورد نیاز را در سریع‌ ترین زمان ممکن تهیه نماییم. یکی از مزایای خرید حضوری از پت شاپ، تهیه به‌ موقع و سریع لوازم و اقلام مورد نیاز می‌باشد. علاوه‌ بر خدمات فروش لوازم حیوانات خانگی، می‌توان از خدمات دیگری که پت شاپ‌ ما ارائه می‌دهند، مانند: خدمات بهداشتی، نگهداری و مشاوره نیز بهره برد.

پت شاپ شمال تهران

پت شاپ شمال تهران

محصولات پت شاپ

در شمال تهران، پت شاپ‌ ما تاسیس شده‌ است که انواع و اقسام لوازم ضروری و غیر ضروری حیوانات خانگی را به فروش می‌رساند. از جمله این محصولات می‌توان به: محصولات غذایی دارای املاح مورد نیاز بدن حیوانات، مانند: غذا های معمولی، غذا های مقوی، غذا های تشویقی، غذا های مخصوص حیوانات حساس، غذا های مخصوص حیوانات بیمار، غذا های خشک و غذا های مخصوص تربیت حیوانات خانگی، محصولات بهداشتی و آرایشی حیوانات خانگی به‌ منظور حفظ نظافت، مانند: لیف، شامپو، مسواک، سینی های دفع ادرار، پوشک، خمیردندان، کیسه زباله های مخصوص زباله حیوانات، خاک گربه، ناخن‌ گیر و ماشین اصلاح، محصولات دارویی به‌ منظور درمان بیماری، مکمل به‌ منظور تقویت بدن حیوانات، واکسن به‌ منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری، محصولات نگهداری و حمل و نقل حیوانات خانگی، مانند: باکس‌ ها، قفس، لانه، قلاده، پوزه بند، بند نگهدارنده، زیرانداز، تشک و محصولات دیگری مانند لباس، ظرف غذا، اسباب ‌بازی، باکس خاک گربه و …، اشاره کرد.

پت شاپ شمال تهران

انواع پت شاپ

پت شاپ ها، در دو نوع حضوری و غیرحضوری وجود دارند که می‌توان از هر کدام از آن‌ ها با توجه به شرایط خاص خود، لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی را تهیه کرد. خرید از هر کدام از این پت شاپ‌ ها، دارای مزایا و معایبی می‌باشد. به‌ طور کل می‌توان گفت پت شاپ‌ های آنلاین زمانی کاربردی هستند که در شهر هایی زندگی کنید که پت شاپ‌ نداشته باشد یا اقلام مورد نیاز حیوانات خانگی در آن‌ ها به فروش نرسد. همچنین برای مواقعی که وقت خرید از پت شاپ را به‌ صورت حضوری ندارید، با خرید اینترنتی می‌توانید محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. پت شاپ آنلاین و خرید اینترنتی دارای مزایایی است، اما می‌توان گفت پت شاپ‌ های حضوری نیز مزایای خود را دارند. در ادامه مزایای پت شاپ‌ های حضوری و تفاوت آن با پت شاپ‌ های غیر حضوری را بررسی می‌کنیم.

پت شاپ شمال تهران

مزایای پت شاپ های حضوری

از مزایای خرید از پت شاپ حضوری ما که در شمال تهران واقع شده است، می‌توان به مواردی اشاره کرد. سرعت بالای خرید لوازم و اقلام مورد نیاز حیوانات خانگی، برخلاف خرید اینترنتی که چند روز به طول می‌انجامد، می‌توان با مراجعه به پت شاپ ما، اقلام مورد نیاز را دریافت نمود. از جمله پت شاپ‌ های حضوری می‌توان به پت شاپ ما که در شمال تهران قرار دارد، اشاره کرد که دارای محصولات متنوعی می‌باشند؛ افراد ساکن شمال تهران می‌توانند با مراجعه سریع به پت شاپ ما در شمال تهران، اقلام ضروری و مورد نیاز حیوان خانگی خود را تهیه نماید. از دیگر مزایای پت شاپ‌ حضوری ما در شمال تهران، می‌توان به دریافت مشاوره حضوری در پت شاپ‌، که توسط افراد متخصص در این زمینه یا دامپزشک فعال در پت شاپ صورت می‌گیرد، اشاره کرد. مشاوره اینترنتی در زمینه حیوانات خانگی نیز وجود دارد، اما در پت شاپ ما به‌ صورت حضوری، حیوان خانگی شما توسط دامپزشکان ما معاینه می‌شود‌ و در صورت نیاز، رژیم غذایی مخصوص، دارو و مکمل‌ های تقویتی برای حیوان تجویز شده و می‌توان آن ها را در همان پت شاپ تهیه نمود.
در پت شاپ‌ حضوری ما، امکان ارائه خدماتی، نظیر: خدمات نگهداری از حیوانات، خدمات بهداشتی، مانند: شستشو و اصلاح پرز، خدمات تفریحی، مانند: پیاده‌ روی، گردش و بازی با حیوانات ارائه می‌شود که در پت شاپ‌ های غیر حضوری، امکان ارائه چنین خدماتی وجود ندارد. با مراجعه به پت شاپ‌ های حضوری، مانند پت شاپ ما که در شمال تهران است، می‌توان استاندارد و تاریخ انقضای محصولات را چک کرد و پس‌ از اطمینان آن ها را تهیه نمود. حضور شما در پت شاپ باعث می‌شود با محصولات متنوعی آشنا شوید و با دریافت مشاوره، محصولات دیگری نیز علاوه‌ بر محصولات ضروری حیوانات خانگی تهیه کنید دریافت مشاوره در پت شاپ حضوری ما، باعث اصلاح خرید و جلوگیری از خرید غذا یا داروی اشتباهی و خارج از رژیم غذایی حیوانات خانگی می‌شود. خرید حضوری از پت شاپ ما باعث می‌شود که محصول مورد نیاز خود را درست تهیه نمایید و ارسال اشتباهی صورت نگیرد که مجبور به مرجوع کالا شوید.

نوشته های مشابه