پت شاپ

پت شاپ هروی

پت شاپ هروی

پت شاپ هروی

پت شاپ واقع هروی، یکی از پت شاپ‌ های معتبر ما در شهر تهران است که در هروی شعبه دارد. این پت شاپ در هروی، انواع و اقسام لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی را اعم از حیوانات خزنده، پرنده، سگ، همستر، خرگوش، گربه و آبزیان را به فروش می‌رساند. در پت شاپ واقع در هروی، لوازم خوراکی و غیر خوراکی حیوانات خانگی، با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد. تمامی محصولات در پت شاپ ما که در هروی قرار دارد، دارای نماد استاندارد هستند و می‌توان با اطمینان از محصولات با کیفیت ما خریداری کرد. افرادی که صاحب حیوانات خانگی هستند یا قصد خرید حیوان خانگی دارند، می‌توانند برای تهیه لوازم مورد نیاز حیوانات خود، به پت شاپ ما واقع در هروی مراجعه کنند و لوازمی که می‌خواهند را با مناسب‌ ترین قیمت خریداری کنند. لوازم حیوانات خانگی که در پت شاپ ما واقع در هروی به فروش می‌رسد، دارای پشتیبانی است و می‌توان یک مشاوره دقیق و درست در این زمینه دریافت کرد.

پت شاپ هروی

پت شاپ هروی

ویژگی‌ های پت شاپ معتبر

از جمله ویژگی‌ های پت شاپ ما که در هروی قرار دارد که یک پت شاپ معتبر به شمار می‌رود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
فروش لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی به‌ صورت کامل و دارای تنوع بالا؛ لوازم حیوانات خانگی شامل مواردی، مانند: غذا و خوراکی‌ های مغذی خشک و غیر خشک دارای املاح معدنی، پروتئین و ویتامین‌ های لازم، مکمل، واکسن، دارو و قرص‌ های درمانی و ضد انگل مورد نیاز برای تقویت جسمانی، درمان یا جلوگیری از بیمار شدن حیوانات خانگی، لوازم بهداشتی برای استحمام حیوانات خانگی، مانند شامپو، برس و لیف، لوازم آرایشی برای نظافت حیوانات خانگی، مانند: اسپری‌ های خوشبو کننده بدن، خاک، ناخن‌ گیر، ماشین اصلاح، لوازم ضروری و مورد نیاز حیوانات، مانند بستر توالت، سینی دفع ادرار و پد دستشویی، لوازم حمل و نگهداری از حیوانات خانگی، مانند: تشک، کیف مخصوص حمل، لانه، قفس، بند نگهدارنده، انواع قلاده مانند قلاده کمری، قلاده کتفی، قلاده گردنی و قلاده پوزه‌ ای، لوازم سرگرم‌ کننده و اسباب‌ بازی‌ های ایمن و بی‌ خطر برای حیوانات خانگی، لباس، ظروف سرو غذا و جای خواب.


انجام خدمات فروش و ارائه سرویس‌ دهی به مشتریان، با حضور در فروشگاه در ساعات کاری مشخص و حضور فعال دامپزشک و مشاور در طول هفته. ارائه محصولات با کیفیت بالا و استاندارد، با قیمت مناسب‌‌. ارائه خدمات بهداشتی برای حیوانات خانگی مانند اصلاح مو و استحمام اصولی آن ها در پت شاپ. ارائه خدماتی نظیر بردن حیوانات به طبیعت، به‌ منظور گردش و پیاده‌ روی‌ آن ها. نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی، مادامی‌ که صاحبان آن‌ ها زمان کافی برای نگهداری از حیوانات خود را ندارند. برخورد درست با مشتریان و ارائه مشاوره به افراد. حضور فعال دامپزشک در پت شاپ و مشورت با افراد در مسئله‌ های مربوط به حیوانات خانگی. فروش حیوانات خانگی در پت شاپ ما‌، که یک امتیاز مثبت برای پت شاپ ما که در هروی واقع است به شمار می‌رود و باعث جلب مشتری های بیشتر و معروفیت این پت شاپ‌ می‌شود. کیفیت فروش و ارائه خدمات در پت شاپ‌ ما، باعث رضایت مشتریانی می‌شود که از لوازم پت شاپ ما خریداری می‌کنند یا از خدمات ما بهره می‌برند؛ رضایت مشتری به جلب مشتری های بیشتر کمک می‌کند.

پت شاپ هروی

مزایای خرید از پت شاپ ما واقع در هروی

خرید از پت شاپ های حضوری، مانند پت شاپ ما واقع در هروی، دارای مزایای بسیاری است؛ برای مثال: می‌توانید ابتدا کیفیت و تاریخ انقضای محصولات را ببینید و سپس آن ها را خریداری نمایید. علاوه بر آن می‌توانید از خدمات موجود در پت شاپ های حضوری ما نیز استفاده کنید؛ برای مثال می‌توانید مشاوره حضوری دریافت نمایید و یا حیوان خانگی را به منظور معاینه به دامپزشکی که در پت شاپ حضور فعال دارد، نشان دهید. می‌توانید حیوان خانگی را به منظور نگهداری در ساعاتی از روز به پت شاپ ما واقع در هروی بسپارید. برخی از پت شاپ ها مانند پت شاپ ما که در هروی واقع است، فروش حیوانات را نیز انجام می‌دهند و می‌توانید حیوان مورد نظر خود را از پت شاپ ما خریداری نمایید. اگر ساکن اطراف میدان هروی باشید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، خرید های مورد نیاز خود را انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید. در صورت داشتن تردید در بابت خرید یک یا چند محصول می‌توانید با مسئولان و کارشناسان مربوطه در پت شاپ ما واقع در هروی مشورت کنید و یک خرید عالی و حرفه ‌ای برای حیوان خانگی خود داشته باشید. حتی برای افرادی که زمان کافی برای به گردش بردن و تفریح حیوانات خانگی خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به پت شاپ ما و سپردن حیوان خانگی خود به کارشناسان ما، خدمات متنوعی را دریافت نمایند. معاینه حیوان خانگی توسط دامپزشک در پت شاپ ما، این امکان را می‌دهد که مکمل های مورد نیاز حیوان خانگی خود را بشناسید و تهیه نمایید. در پت شاپ ما می‌توانید نوع و جنس محصولات را از نزدیک ببینید و مقایسه کنید و پس از تایید و تشخیص خوب بودن محصول، آن را تهیه نمایید‌. در صورت پشیمانی از خرید یک محصول امکان پس دادن یا تعویض وجود دارد، برخلاف پت شاپ های آنلاین که پس از ثبت نهایی دیگر امکان تعویض یا پس دادن محصول وجود ندارد.

نوشته های مشابه