فروشگاه حیوانات خانگی

فروشگاه حیوانات خانگی پاسداران

فروشگاه-حیوانات-خانگی-پاسداران۲

فروشگاه حیوانات خانگی پاسداران

یکی از معتبرترین فروشگاه های حیوانات خانگی در محدوده پاسدارن، فروشگاه حیوانات هاپ هاپ پت می باشد که تحت نظر دامپزشکان حرفه ای مشغول فعالیت می باشد و آماده ارائه بهترین خدمات به دوستداران حیوانات خانگی می باشد. در این فروشگاه که در محدوده پاسداران می باشد می توانید انواع نژاد سگ خانگی مانند شیتزو، پودل عروسکی، تیکاب سگ جیبی، سگ پامرانین سگ های عروسکی تریر و سایر نژادهای سگ آپارتمانی را ببینید و با توجه به علاقه و شرایط نگهداری خود، یکی از این حیوانات خانگی دوست داشتنی را تهیه کنید.

بسیاری از افراد تمایل زیادی به نگهداری از گربه ها دارند. یکی دیگر از خدمات این فروشگاه که در حوالی پاسداران قرار دارد، فروش نژادهای مختلف گربه ها مانند پرشین، گربه مو کوتاه بریتیش، گربه اسکاتیش، گربه حبشی و سایر نژادها، برای دوستداران گربه است. باید بگوییم در این فروشگاه حیوانات، انواع نژاد سگ های نگهبان و گارد هم عرضه می شود. این سگ های نگهبان که از اصیل ترین نژادها مانند سگ باکس گارد، دوبرمن گارد، بولداک، روت وایلر و ژرمن شپرد هستند.

دوستداران حیوانات خانگی در سراسر تهران به خصوص منطقه پاسداران با مراجعه به این فروشگاه حیوانات خانگی می توانند با خیال راحت و بر اساس نیاز و علاقه خود، یکی از این حیوانات دوست داشتنی را خریداری نمایند. حیوانات این فروشگاه تحت نظر دامپزشک بوده و در سلامت کامل می باشند. همگی این حیوانات دارای تائیدیه سلامت از دامپزشک هستند. حضور افراد زبده در این فروشگاه که اطلاعات زیادی در مورد پت دارند، با ارائه جزیات بیشتر در مورد هر کدام از این حیوانات، می توانند در انتخاب حیوان مورد علاقه به شما کمک نمایند.

به طرفداران حیوانات خانگی منطقه پاسداران این مژده را می دهیم که در فروشگاه هاپ هاپ پت می توانند خدمات دامپزشکی را تحت نظر پزشکان ماهر دامپزشکی دریافت نمایند. در این مرکز واکسیناسیون انواع حیوانات خانگی انجام می شود. این مرکز مجهز به کیت های تشخیص بیماری های ویروسی حیوانات می باشد و می تواند کمک شایانی به تشخیص زود هنگام و درمان بیماری این موجودات دوست داشتنی نماید.

فروشگاه حیوانات خانگی هاپ هاپ پت در محدوده پاسداران، دارای سابقه طولانی در امر پرورش و فروش حیوانات مشغول فعالیت بوده و دارای سیستم مدیریتی قوی به همراه تیمی عالی می باشد و خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید. این فروشگاه آماده دریافت سفارش حیوانات با نژاد های اصیل می باشد و این حیوانات را در کوتاهترین زمان و با بهترین قیمت به سرتاسر کشور ارسال می نماید.

نوشته های مشابه