فروشگاه حیوانات خانگی

فروشگاه حیوانات خانگی شمس آباد

فروشگاه حیوانات خانگی شمس آباد

فروشگاه حیوانات خانگی شمس آباد

فروشگاه حیوانات خانگی هاپ هاپ پت در محدوده شمس آباد، از معتبرترین فروشگاه های تهران می باشد که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد. مهمترین هدف این مجموعه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و طرفداران حیوانات خانگی می باشد. به همین منظور با کادری حرفه ای و مدیریت قوی و با نظارت دامپزشکان با تجربه و دلسوزز مشغول فعالیت می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع حیوانات خانگی از نژاد های اصیل را مطابق با سلیقه و نیاز خود تهیه نمایید.

فروشگاه حیوانات خانگی هاپ هاپ پت، انواع سگ های آپارتمانی با نژادهای شیتزو، پامرانین، سگ های عروسکی پودل، تیکاپ را عرضه می نماید. در این فروشگاه گربه های خانگی با نژاد های اصیل پرشین، گربه مو کتاه بریتیش، گربه حبشی با جنسیت نر و ماده به طرفداران حیوانات خانگی عرضه می شود. یک خبر خوب برای افراد نیازمند سگ نگهبان داریم. در فروشگاه حیوانات خانگی هاپ هاپ پت که در محدوده شمس آباد واقع شده است انواع سگ های نگهبان از بهترین نژاد ها مانند دوبرمن، ژرمن شپرد و روت وایلر موجود می باشد و شما می توانید یک سگ نگهبان اصیل تهیه نمایید.

تمامی حیوانات خانگی که در فروشگاه هاپ هاپ پت در محدوده شمس آباد وجود دارد، دارای تاییدیه سلامت از دامپزشک بوده و در سلامت کامل هستند. کادر حرفه ای این فروشگاه با ارائه جزیات مربوط به شرایط نگهداری هر کدام از این حیوانات می تواند شما را درانتخاب نوع حیوان و جنسیت آن راهنمایی نماید. در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان محترم، امکان ارسال حیوان به سراسر ایران فراهم می باشد. شما می توانید از هر کجای ایران، با این فروشگاه تماس گرفته و حیوان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت، حیوان خریداری شده به همراه تاییدیه سلامت دامپزشک، برای شما ارسال خواهد شد.

از دیگر خدماتی که در فروشگاه حیوانات خانگی هاپ هاپ پت در محدوده شمس آباد ارائه می شود، آرایشگاه حیوانات می باشد. شما می توانید برای کوتاه کردن موهای حیوانات خانگی خود به این مرکز مراجعه نموده و با بهترین قیمت، موهای حیوان خود را اصلاح نمایید. کوتاه کردن ناخن سگ و گربه یکی دیگر از دغدغه های صاحبان حیوانات خانگی می باشد. این فروشگاه با به کار گیری نیروهای  با تجربه می تواند در این امر شما را یاری دهد. تربیت حیوانات خانگی یکی دیگر از خدماتی است که توسط این فروشگاه حیوانات خانگی، که در محدوده شمس آباد است، ارائه می شود.

نوشته های مشابه