نژاد سگ آپارتمانی

سگ تریر

سگ تریر

سگ تریر

کلمه تریر از کلمه لاتین “terra” گرفته شده است که به معنی زمین است. تریر به گروهی از نژادها اشاره میکند نه فقط یک نژاد. بنابراین نژادهای متنوعی از تریر در سایز و اندازه‌های متنوعی وجود دارد برخی از آن‌ها از تلاقی دو نوع تریر هستند. برخی دیگر تریرهایی هستند که با یک سگ اصیل از گروه دیگر مانند لابرادور یا داشوند مخلوط شده‌اند. جالب است بدانید نام تریرها در بین نژادهایی است که تربیت راحتی دارند اگر به دنبال سگی هستید که علاوه بر جثه و چهره‌ی بامزه، بسیار باهوش باشد به سراغ تریرها بروید تریر ها یکی از پرطرفدارترین نژادها در بین سگ‌های خانگی است و بسیاری از صاحبان این سگ‌های تریر این نژاد را پیشنهاد می‌دهند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در تربیت سگ تریر بدانید این است که تریرها می‌خواهند به معنای واقعی کلمه سرگرم شوند! سرگرمی هدف اصلی آن‌ها در زندگی است. هر چیزی که مانع خوش گذرانی آن‌ها شود سرکشی تریرها را به دنبال داردفعالیت و تمرین‌های آموزشی نقش مهمی درتربیت سگ دارد. اما باید بدانید که تریرها از فعالیت‌های تکراری خیلی زود خسته می‌شوند. شما باید بدانید تمرین‌های آموزشی باید بسیار جذاب باشد تا بتواند یک تریر را جذب کند. بنابراین مدت زمان جلسات تمرین را کم کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که تریر ها عاشق این هستند که با تمرین‌های مختلف غافلگیر شوند.

رعایت کردن قانون‌ها در زندگی سگ های تریر حرف اول را می‌زند. بنابراین وضع قوانین یکی از نکات مهم در تربیت سگ تریر است شما باید بدانید که سگ تریر شما نیاز دارد که هر شب در جای خود بخوابد نه در تخت شما! همچنین قبل از غذا دادن به تریرها باید غذای خود را تمام کرده باشید این برای تریر شما به این معنی است که سلسه مراتبی وجود دارد و شما در رأس این سلسله هستید. اگر هنگامی که غذا می‌خورید تریر شما شیطنت می‌کند باید آن را در جعبه‌ی خود قرار دهید نکته‌ای که صاحب یک تریر باید به آن توجه کند این است که حتی در صورت داشتن بهترین آموزش ممکن است که غریزه‌ی شکار تریرها به آنها غلبه کند. بنابراین در شرایط حساس صاحبان تریر ها باید موقعیت را با کنترل سگ خود مدیریت کنند.

نوشته های مشابه