نژاد سگ نگهبان

سگ باکس گارد

سگ باکس گارد

سگ باکس گارد

سگ باکس گارد (boxer) در ابتدا به عنوان سگ نگهبان و سگ گارد متوسط مورد استفاده قرار می گرفتند ، الان نیز در خیلی از خانه ها یا کارخانه ها از سگ باکس گاردبه عنوان سگ نگهبان استفاده می کنند باکسر یک سگ قدرتمند و عضلانی می باشد که دارای سایز و اندازه متوسطی است ، ولی با این حال یک سگ گارد سرسخت و محافظ کار می باشد. شکل و شمایل باکس گارد باعث شده که این حیوان خانگی طرفداران زیادی داشته باشه که امروزه خیلی از مردم این سگ را به دلیل اینکه علاقه زیادی به آن دارند نگهداری می کنند سگ باکس گارد رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارد، این سگ یک سگ گارد بازیگوش و بامزه خانگی است که دوست دارد بازیگوشی کند و به همین خاطر رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارد.

باکسر ها دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند که باکس گارد های سفید اغلب بخاطر عوامل ژنتیکی ناشنوا هستند. اغلب بدلیل اینکه باکسر ها جزو سگ نگهبان و محافظ حساب می شوند ، دم و گوش های این سگ باکس گارد را می برند تا در صورت دعوا کردن ، نقطه ضعفی نداشته باشد. ولی بسیاری از طرفداران سگ ها و حیوانات خانگی این کار را محکوم می کنند. سگ باکس گارد نسبت به خانواده خود بسیار وفادار است و به آنها عشق می ورزد. آنها نسبت به بقیه افراد بی اعتنا هستند و تا زمانی که کسی حریم و جان آنها را تهدید نکند کاری به آنها ندارند.

سگ های باکس گارد بسیار دوست داشتنی هستند و بخاطر اینکه جزو سگ های دست پرورده بحساب می آیند ، دوست دارند تا جایی که می توانند در نزدیکی صاحب خود بخوابند و بنشینند. صاحبان باکسر ها از سرتاسر جهان از خرید این سگ اعلام رضایت کرده اند و گفته اند که این سگ گارد برای آنها بسیار عزیز و ارزشمند است باکس گارد ها پر انرزی و شاد هستند و آنها وقتی که شاد و خوشحال هستند ، شادی خود را با چرخیدن دایره مانند به دور خود نشان می دهند. و صدای این سگ ها با دیگر سگ ها بسیار متفاوت و منحصر بفرد است

 

نوشته های مشابه