سگ آپارتمانی

فروش سگ آپارتمانی

فروش سگ آپارتمانی

فروش سگ آپارتمانی

فروش سگ پاکوتاه

سگ های پا کوتاه از پر طرفدار ترین سگ ها آپارتمانی می باشند. این سگ ها یکی از نژاد هایی هستند که به سادگی می توانید از آن ها در آپارتمان نگهداری کنید. قبل از این که اقدام به خرید و یا فروش سگ پاکوتاه کنید، حتما مرکز معتبری را پیدا کنید و سپس در این مراکز معامله کنید. قبل از آن که وارد مراکز خرید و فروش سگ شوید، انتظاراتی را که از سگ دارید را مشخص کنید.

  1. سگ پا کوتاه مد نظر شما توله باشد یا به بلوغ رسیده باشد؟
  2. چه رنج قیمتی مد نظر دارید؟
  3. جنسیت سگی را که قصد خرید آن را دارید تا مشخص کنید.
  4. چه نژادی از سگ ها پا کوتاه را می خواهید بخرید؟

سگ های پا کوتاه درنژاد های مختلفی موجود می باشند. این سگ ها بر خلاف ظاهر کوچکی که دارند، ممکن است وحشی باشند. پس حتما در انتخاب نژاد مناسب خود برای سگ های پا کوتاه، دقت کنید. اگر در تهران زندگی می کنید، می توانید به مرکز فروش سگ آپارتمانی در تهران مراجعه کنید و با نژاد های مختلف سگ های پا کوتاه آشنا شوید و آن ها را از نزدیک ببینید.

فروش سگ مینیاتوری آپارتمانی

سگ های مینیاتوری از جذاب ترین سگ ها هستند که طرفداران زیادی دارند. سگ های مینیاتوری آپارتمانی را تقریبا به ۱۵ نژاد تقسیم کرده اند. این سگ ها سایز کوچکی دارند اما شخصیت بسیار جذابی دارند. زیبایی ظاهری و شخصیت جالب آن ها سبب شده که افراد زیادی به خرید و فروش سگ های مینیاتوری بپردازند. این سگ های آپارتمانی تقریبا ۴ کیلو گرم هستند و در رنگ های متنوع موجود می باشند.سگ گریهوند ایتالیایی، سگ پینچر مینیاتوری، سگ چاینیز کرستد، سگ پکینیز، سگ نژاد هاوانس و … نژاد های از سگ های مینیاتوری آپارتمانی هستند.این سگ ها با قیمت های متنوعی در بازار موجود می باشند. هر نژادی با توجه به سن توله و میزان سلامتی سگ، قیمت های به ویژه ای دارد.نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ میباشد. سگی که از اصالت کافی برخوردار است و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت های بالاتری نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری میکنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ میشوند به چه شکل در می آیند.

نوشته های مشابه