توله سگ (پاپی)

توله سگ پاپی

توله سگ پاپی

توله سگ پاپی

اگر تصمیم به خرید یک توله‌سگ  پاپی دارید و آماده‌اید که در اسرع وقت آن را به خانه بیاورید پیشنهاد ما به شما توله سگ پاپی است بدین ترتیب باید وقت بگذارید و نژاد مناسب سلیقه خود را پیدا کنید. توله‌سگ پاپی خود را از یک منبع معتبر مانند پرورش‌دهنده‌های توله سگ پاپی، پناهگاه حیوانات و یا گروه نجات انتخاب کنید و خانه خود را برای خرید توله‌سگپاپی  آماده کنید. با وقت گذاشتن برای انجام مسئولیت‌ها و کسب اطلاعات هرچه بیشتر درباره توله‌سگ‌ها؛ می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شما با سگ جدید خود یک دوستی شاد و مادام‌العمر را تجربه خواهید.

بهترین زمان برای خرید توله سگ پاپی سن ۴۵ روزگی تا ۱۲ هفتگی است. در این سن توله سگ پاپی توانایی برقراری ارتباط با شما را داشته، می تواند اولین دوز واکسن را دریافت کند و همچنین توانایی خوردن غذاهای جامد را دارد. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نگهداری توله سگ پاپی در سن ۴۵ روزگی سختی های خاص خود را دارد حتی برای پرورش دهنده های با تجربه توله سگ پاپی  اکثر توله سگ ها در اولین نگاه سالم به نظر می رسند، اما بررسی های دقیق تر نشان می دهد که بعضی از توله سگ های پاپی از بعضی دیگرمطلوب تر هستند. بهتر است که قبل از تصمیم گیری نهایی توله سگ پاپی  را از سر تا دم بررسی کنید.

بهتر است که کار خود را از سر توله سگ  پاپی شروع کنید، بینی باید سرد و مرطوب باشد، آبریزش بینی و یا عطسه های پی در پی می تواند نشانه ی ضعف در سلامتی توله سگ پاپی  باشد. نکته نامطلوب در نژادهای براکیو سفال مثل پاگ و پیکینیز بسته شدن سوراخ های بینی در هنگام دم است. برای بررسی فک به این نکته توجه داشته باشید که در اکثر نژادها بعد از بسته شدن دهان توله سگ پاپی  دندان های پیش بالا و پایین باید روی هم قرار گیرند لثه ها باید صورتی و سالم به نظر برسند، لثه های رنگ پریده نشان دهنده ی کم خونی هستند که می تواند ناشی از انگل های روده ای در توله سگ باشد. چشم ها باید شفاف باشند دقت کنید که پلک ها به داخل یا خارج تا نخورده باشند، مردمک باید کاملا تیره باشد و نباید لکه ای به رنگ روشن تر روی آن دیده شود زیرا نشان دهنده ی مشکلات چشمی مادرزادی می باشد. پلک سوم ممکن است دیده شود اما تا زمانی که متورم و بیرون زده نباشد نمی تواند نشانه ی بیماری باشد.

نوشته های مشابه