نژاد سگ نگهبان

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ ژرمن شپرد نگهبان  (German Shepherd Dog) یکی از معروف‌ترین سگ‌های  نگهبان دنیا است.در یک جمله، بخاطر هوش و توانایی بسیار بالایی که دارد. ژرمن شپرد نگهبان که در دسته سگ‌های  نگهبان کار قرار می‌گیرد، شجاعت و از خود گذشتگی کم‌نظیری دارد. این سگ نگهبان بطور شگفت‌انگیزی قادر به انجام هر کاری است و به نوعی آچار فرانسه سگ‌ها محسوب می‌شود. البته به شرطی که به خوبی او را آموزش دهید. سگ نژاد ژرمن شپردنگهبان  می‌تواند در خدمت نیروهای نظامی و پلیس قرار بگیرد، چوپانی کند، در عملیات نجات و جستجو شرکت کند، مواد مخدر را شناسایی کند و شاید مهم‌تر از همه این‌ها، دوست و همراه بسیار خوبی برای شما باشد.

در مورد منشا پیدایش سگ نژاد ژرمن شپردنگهبان  نظریه های مختلفی وجود دارد. به اعتقاد برخی از پرورش دهندگان، سگ نژاد ژرمن شپرد نگهبان نتیجه آمیزش گونه های مختلف سگهای گله آلمانی است این سگ ژرمن شپردنگهبان ، اصالتا یک سگ چوپان است که در طی سالها نگهداری و پرورش، به قابلیتهای عملیاتی زیادی دست پیدا کرده است. سگ نژاد ژرمن شپردنگهبان  جز سگهای گارد هست و از جمله نژادهای قدرتمند است. در ظاهر بین نر و ماده این نژاد تمایز وجود دارد.یک سگ نژاد ژرمن شپرد نگهبان ، ایده آل برای بازی با کودکان است و در عین حال هم به خوبی از آنها مراقب می کنند سگ نژاد ژرمن شپرد جز نژادهایی است که وابستگی و نزدیکی و صمیمت خاصی نسبت به خانواده اش دارد بسیاری از توله های ژرمن شپرد از ۱۰ تا ۱۴ ماهگی شروع به بروز احساس محافظت می کنند و پس از آن به مرور زمان این احساس و هوشیاری و حس مراقبت آن افزایش می یابد.

اکثر ژرمن شپردها، به صاحبی نیازمندند که به آنها وظیفه ای را محول کند و هر روز آموزش نو و جدیدی را برایش به ارمغان ببرد. آموزش های ابتدایی اطاعت پذیری و پس از آن آموزشها و ترفندهای روزمره، ژرمن شپرد خوشحال و سر زنده ای را به دنبال خواهد داشت سگ نژاد ژرمن شپرد در خانه فعال هست و اعضای خانواده ای را می طلبد که آنها نیز در حد خودش فعال و پر شور و هیاهوی باشند و بتواند در فعالیتش با آنها شریک باشدسگ نژاد ژرمن شپرد سگی با جثه متوسط، کمی کشیده و طویل، قوی و با ساختار عضلانی مناسب و استخوان بندی خشک و محکم در کل ساختمان بدنی است.اولین ویژگی در مورد یک سگ نژاد ژرمن شپرد خوب قدرت، چالاکی، عضلات مناسب و هوشیاری است.

نوشته های مشابه