خرید گربه

خرید و فروش گربه

خرید و فروش گربه

خرید و فروش گربه

اگر تصمیم به خرید گربه، دارید، باید گربه ای را خرید کنید که با سبک زندگی شما مناسب باشد، مورد بعدی این است که گربه خود را از کجا تهیه کنید؟ قبل از تصمیم به خرید و فروش گربه، باید به چند نکته توجه داشته باشید، اینکه از کجا بایستی گربه بخرم؟ در مواقع ضروری، گربه خود را کجا بفروشم؟

شما می توانید در مراکز دامپزشکی، کلینیک های حیوانات، برخی پت شاپ ها و یا فروشگاه های آنلاین حیوانات خانگی، به دنبال خرید و فروش گربه خانگی، باشید. اگر می خواهید اقدام به خرید و فروش گربه، از کلینیک های حیوانات خانگی کنید، به یاد داشته باشید که تعداد زیادی کلینیک پرورش حیوانات وجود دارد. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید، اولین کلینیک که با او صحبت می کنید یک گربه بخرید و یا گربه خود را بفروشید.

قبل از خرید گربه، نکات زیر را رعایت کنید. تحقیقات خود را برای خرید گربه، انجام دهید تا گربه ای را انتخاب کنید که مناسب خانواده و سبک زندگی شما باشد.

بهترین راه برای خرید گربه

توصیه می کنیم از یک کلینیک پرورش حیوانات و یا فروشگاه حیوانات خانگی خرید کنید. قبل از انتخاب و خرید گربه، به فروشنده مراجعه کنید و موارد زیر را از او بخواهید:

– اثبات اینکه گربه ای که می خواهید خرید کنید، واکسیناسیون و بررسی های دامپزشکی مناسب را انجام داده است. اگر فروشنده نمی تواند این مدرک را ارائه دهد، به فکر رفتن به جای دیگری باشید.

– تاریخچه پرورش گربه و مدارک در صورت نیاز

– نکات مراقبتی، مانند عادات نظافت و تغذیه، نوع و هزینه غذا

علت خرید و فروش گربه

گاهی اوقات، شاید لازم باشد بنا به دلایلی از جمله، نقل مکان به خانه دیگر، مسافرت رفتن طولانی، آلرژی داشتن به گربه و یا به دلایلی دیگر، اقدام به فروش گربه خود، کنید. بازگرداندن گربه و یا به عبارتی فروش گربه، ناراحت کننده است. فروش گربه، اغلب به دلیل شرایطی مانند از دست دادن شغل یا خانه، بیماری یا جراحت، یا نقل مکان به جایی است که حیوانات شخصی مجاز نیستند، در آن مکان ها نگهداری شوند، انجام می شود.

برای فروش گربه، با دامپزشک حیوان خانگی خود، صحبت کنید. او گربه شما را بهتر می شناسد و ممکن است مشتریان دیگری داشته باشد که به دنبال اضافه کردن حیوان خانگی به خانواده خود، هستند. بسیاری از دامپزشکی ها، به مشتریان اجازه می دهند تا بروشورهایی را در دفتر آنها نصب کنند تا به گربه ها کمک کنند تا محل جدیدی پیدا کنند.

همچنین برای فروش گربه، می توانید عکسی از او بگیرید و تمام مشخصات و آموزش هایی که به گربه خود داده اید، را لیست کنید و در فروشگاه های آنلاین قرار دهید. فروشگاه های آنلاین می توانند به فروش گربه، کمک کنند. همچنین برای فروش گربه، می توانید از خانواده، دوستان، همکاران و کسانی که می شناسید بخواهید، شاید آنها گزینه خوبی برای خرید گربه، باشند.

خرید گربه خانگی

برای کسانی که به طور جدی در حال بررسی برای خرید گربه، از یک مرکز معتبر هستند، ارائه نکات زیر می تواند به آنها کمک کند. قبل از اینکه به فکر خرید گربه، باشید، باید هزینه های نگهداری گربه را بررسی کنید. آیا آمادگی مقابله با هزینه ها را دارید؟ هزینه های دامپزشکی وجود دارد که باید در نظر داشت، مانند واکسیناسیون. اگر برای خرید گربه، یک نژاد مو بلند را انتخاب کنید ممکن است هزینه های نظافت داشته باشید.

علاوه بر این، هزینه های روزانه مانند تغذیه نیز، باید در نظر گرفته شود. آیا آمادگی خرید گربه، را دارید؟ آیا شرایط شما برای خرید گربه، مناسب است؟شما در طول شبانه روز چند ساعت در منزل هستید؟ اگر ساعت های طولانی کار می کنید، چه کسی از گربه شما مراقب می کند؟
هنگامی که تصمیم گرفتید برای یک خرید گربه، آماده هستید، تصمیم بزرگ بعدی این است که این عضو جدید خانواده را از کجا خرید کنید؟ اکثر فروشگاه های حیوانات خانگی، برای فروش گربه، گزینه مناسبی هستند.

مرکز خرید و فروش گربه

تحقیقات خود را انجام دهید؛ مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آگهی‌هایی برای خرید و فروش گربه، پیدا کنید. در اینجا چند منبع مفید برای خرید و فروش گربه، آورده شده است

– فروشگاه های آنلاین فروش حیوانات خانگی
– کلینیک های پرورش حیوانات
– مراکز دامپزشکی حیوانات خانگی

مهم است که شما گربه را از کجا بخرید، تا بتوانید در مورد ویژگی ها و شرایط گربه، اطلاعاتی از قبل داشته باشید. پس به طور کامل تحقیق کنید. همیشه قبل از خرید گربه، سابقه گربه را با صاحب قبلی آن و درخواست مشاهده گواهی واکسیناسیون گربه، بررسی کنید. اگر در مورد خرید گربه، شک دارید، قبل از خرید با دامپزشک مشورت کنید. نژادهای مختلفی از گربه وجود دارد. هر نژاد تمایل به رفتار خاصی دارد و دانستن این موضوع در خرید و فروش گربه، به شما کمک می کند. می توانید قبل از خرید و فروش گربه، از دامپزشک بخواهید تا وضعیت گربه را، از لحاظ سلامتی بررسی کند و گواهی سلامت برای گربه، صادر کند.

نوشته های مشابه