موی سگ

سگ بی مو

سگ بی مو

سگ بی مو

شما ممکن است بیشتر به دیدن سگهای مودار عادت کرده باشید، اما آیا می دانید تعداد زیادی سگ بی مو نیز وجود دارد، سگهای بی مو  در نوع خود شایان ستایش هستند و به لطف پوست نرم و بدن گرم خود نوازش های کاملی ارائه می دهند اگر به دنبال یک توله سگ بی مو منحصر به فرد هستید که هر کجا بروید سرش را بچرخاند، یک نژاد سگ بی مو ممکن است همان چیزی باشد که شما دنبال آن هستید اما بهتر است بدانید در این مواقع مو در قسمت پا و دست این موجودات دوست داشتنی رشد میکند. آنها به همان اندازه همتای مو دار خود شایان ستایش یا بازی هستند! در واقع، سگهای بی مو بسیار ابریشمی هستند، با لمس کردن آنها احساس گرما میکنید و معروف است که باعث ایجاد گرما می شوند، بنابراین آنها عالی ترین همراهان را می سازند.

سگ باسنجی

برای افرادی که عاشق سگ‌های شکاری هستند اما از بو و ریزش ‌موی آن‌ها لذت نمی برند، سگ باسنجی بی مو   ممکن است یک نژاد کوچک و مناسب باشد. قد این نژاد به ۱۷ سانتی‌متر می‌رسد. احتمالاً لحظه‌ای که آن را ببینید، پوشش براق و کوتاه و چشمان بادامی‌شکل آن‌ شما را جذب خواهند کرد.باسنجی‌ها بی مو ریزش موی بسیار ناچیزی دارند. موهای ریز آن‌ها کوتاه‌تر از مژه‌های شما است، به این معنی که حتی وقتی موی سگ ریخته شود شما به‌سختی متوجه آن‌ها خواهید شد!این سگ‌ها برای صمیمی‌شدن با دوستان جدید خود به مدتی زمان نیاز دارند. آن‌ها سگ‌های مستقلی هستند و شما باید با استفاده از روش‌های مخلتلف و تشویق کردن، به آن‌ها آموزش دهید.

بیچون فرایز

بیچون فرایز یک نژاد کوچک سگ بی مو است که هیچ ریزش مویی ندارد! این نژاد سگ پا کوتاه یک سگ ایده آل برای افراد مبتلا به آلرژی است. درست است که بیچون فرایز یک سگ بدون ریزش مو است، اما موهای این سگ به‌طور مداوم رشد می‌کنند. به منظور مرتب کردن و حفظ ظاهر پف‌دار آن‌ها، این سگ‌ها بی مو به نظافت مکرر، شانه زدن و حمام گاه به گاه نیاز دارند.این سگ‌های بی مو بسیار بازیگوش و کنجکاو، به زیبایی تمرین‌های خود را انجام می‌دهند. آن‌ها می‌توانند به خوبی اشتیاقشان برای جلب رضایت صاحبانشان را نشان ‌دهند. این سگ‌ها دوست ندارند بیش‌ازحد تنها بمانند و درصورت تنها ماندن برای مدت طولانی، ممکن است رفتارهای مخربی داشته باشند

نوشته های مشابه